Slide 1

WWW.STUDIO5.PL

Kompleksowe Usługi Auto Detailingu.
Image is not available

Spa dla Twojego samochodu. Studio5 polecamy zoptymalizowany proces kompleksowego czyszczenia samochodu.

Slide 1

WWW.STUDIO5.PL

Co to jest Auto Detailing ?
Image is not available

Auto detailing to sztuka perfekcji w każdej pracy, która poprawia wygląd pojazdu. Skupia się przede wszystkim na poprawie estetyki samochodu, w tym myciu ręcznym samochodu, korekcie lakieru, ochronie lakieru, naprawie kół, naprawie lub wymianie okien oraz wszelkich innych pracach mających na celu poprawę, odnowę lub utrzymanie ogólnego wyglądu samochodu w najlepszym możliwym stanie.

Warstwa nagłówka
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow

✔️ Metoda mycia samochodu na dwa wiadra - dlaczego warto to robić?

DLACZEGO WARTO KORZYSTAĆ Z METODY MYCIA W DWÓCH WIADRACH?

Każdy entuzjasta motoryzacji zna ból serca wyciągnięcia pojazdu na słońce i zobaczenia lakieru pokrytego zawirowaniami i rysami. Metoda mycia samochodu z dwoma wiaderkami polega na zapewnieniu bezpieczniejszego mycia samochodu, co w dużej mierze zmniejsza ślady wirowania spowodowane niewłaściwymi lub przestarzałymi metodami mycia samochodu.

Ważne jest, aby zrozumieć, że zdecydowana większość zawirowań lub zadrapań wzoru pajęczyny powstaje na lakierze samochodowym z powodu popychania brudu po powierzchni lakieru podczas etapu mycia pojazdu.

Więc kiedy zmniejszysz lub wyeliminujesz ten brud z procesu mycia samochodu, używając metody dwóch wiader, unikniesz tych śladów zawirowań i zachowasz najlepszy wygląd lakieru. 

JAK TO DZIAŁA?

Podobnie jak myjesz samochód za pomocą jednego wiadra i gąbki, zaczynasz od namoczenia rękawicy myjącej do pierwszego wiadra wypełnionego  roztworem detergentu do mycia samochodu , a następnie myjesz pierwszy panel samochodu. Ogólnie rzecz biorąc, najlepiej zacząć od dachu, a następnie poruszać się po pojeździe, myjąc jeden panel na raz.   

Prawdziwa różnica w przypadku metody dwóch wiader  polega na tym, że po umyciu panelu samochodu następnie spłukasz rękawicę do mycia w drugim wiadrze wypełnionym czystą wodą, przesuwając rękawicę po powierzchni osłony piasku, aby uwolnić brud. nagromadziły się na rękawicy do mycia. Następnie, po wyciśnięciu pozostałej wody z rękawicy, ponownie zanurz ją z powrotem w pierwszym wiadrze wypełnionym roztworem detergentu do mycia samochodu i przystąp do mycia kolejnego panelu samochodu.   

Zasadniczo, prawdziwa różnica między metodą z dwoma wiaderkami a starszą metodą z jednym wiadrem polega na tym, że po umyciu każdego panelu samochodu, następnie spłukujesz i wyciskasz rękawicę w wiadrze do płukania, zanim przejdziesz do następnego panelu. 

CO JESZCZE WARTO WIEDZIEĆ?

Oprócz uwalniania brudu z rękawicy myjącej, osłony przed piaskiem zatrzymują go pod sobą i utrzymują go na dnie wiadra, zapobiegając jego ponownemu zawracaniu do rękawicy myjącej. 

W przeciwieństwie do większości tradycyjnych gąbek piankowych, które popychają brud po powierzchni lakieru samochodowego, rękawice myjące z mikrofibry zbierają brud w swoich włóknach z dala od powierzchni lakieru, dzięki czemu nie mają bezpośredniego kontaktu z lakierem i nie powodują powstawania zawirowań. 

Kiedy lakier samochodowy jest gorący, staje się również bardziej miękki, co znacznie ułatwia rysy i rysy. Dlatego zawsze staraj się umyć samochód w chłodnym, zacienionym miejscu lub z samego rana lub późnym wieczorem, gdy słońce znajduje się w najniższych punktach. 

Jeśli Twój samochód jest regularnie myty, zdecydowana większość brudu będzie luźniejszym osadzonym kurzem. Dlatego zawsze pamiętaj, aby dokładnie spłukać pojazd za pomocą węża lub myjki ciśnieniowej, aby usunąć jak najwięcej brudu przed rozpoczęciem etapu mycia ręcznego. 

Brud, ciśnienie i ruchy okrężne są równoznaczne z zawirowaniami. Dlatego nigdy nie naciskaj mocno na farbę rękawicą myjącą, po prostu pozwól jej ślizgać się po farbie bez dodatkowego nacisku, wykonując proste ruchy w przód i w tył. Przyjęcie tych łatwych do wykonania kroków i zastosowanie metody mycia dwóch wiader w rutynowej myjni samochodowej znacznie przyczyni się do utrzymania, ochrony i zachowania wyglądu i stanu lakieru samochodowego.